środa, 19 marca 2014

19.03.14


Instagram Mix:

 























 

MÓJ INSTAGRAM:)





28 komentarzy:

  1. Widzę, że starasz się dbać o to co jesz. :) Patrząc na Twoje zdjęcia stwierdzam, że jesteś bardzo ładna. Kot i pies są super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre zdjęcia wyglądają jakby z lat 90', podoba mi się to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż i kot w torbie Ryłko też niezły. Ach te kociaki - potrafią zapaść w sen w każdej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post...ćwiczenia z MelB na nogi uwielbiam:)
    słodki zwierzyniec;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz super zrobioną kreske :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjemny mix, ładne oczka;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile pyszności! Domyślam się, że na trzecim zdjęciu to zielona herbata. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie mixy!!!


    Jestem pierwszy raz na twoim blogu, ale bardzo mi się spodobało ;)
    Z chęcią obserwuję i będę zaglądać tutaj systematycznie!
    Zapraszam również w wolnej chwili do mnie, oraz jeśli Ci się spodoba do obserwacji :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mel B wymiata! Ale pysznie jesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że prowadzisz zdrowy tryb życia i to bardzo dobrze :) Również ćwiczę z Mel B :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na każdym zdjęciu masz perfekcyjnie pomalowane oczka - ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, na każdym zdjęciu wyglądasz Cudownie!

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie w linki od Sheinside? to dla mnie bardzo ważne
    http://marbelstyle.blogspot.com/2014/03/sheinside.html.
    (poinformuj proszę w komentarzu jak klikniesz,aby brać udział w losowaniu)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna zdjęcia!
    Jesteś taka śliczna!
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  15. Zobaczyłam tyle pyszności, że aż się głodna zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. widać że zdrowo się odzywiasz :D i bardzo dobrze zdrowie najważniejsze :* pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia, ile tam pyszności, mm.

    ❀ yumi-yumi-chan.blogspot.com ❀

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się Twoja kreska na powiece :). Znów dużo pysznych rzeczy :D.

    OdpowiedzUsuń