niedziela, 27 kwietnia 2014

INSTAGRAM MIX/27.04.14


Hej,przepraszam Was za długą nieobecność,a także obiecuje poprawę :) Dzisiaj znowu post z kategorii "INSTAGRAM MIX".Ostatnio pojawiło się sporo pozytywnych komentarzy,więc mam nadzieję,że i te zdjęcia przypadną Wam do gustu. 










 z moją siostrą:)



 od prawej: moja siostra,ja,kuzynka.



NIKON 5200 D

A oto "Pan",który bardzo ułatwi wiele rzeczy. W końcu robienie zdjęć na bloga będzie łatwiejszą sprawą,bo do tej pory przysporzyło to wiele problemów. 
Pozdrawiam Was ciepło:))

MÓJ INSTAGRAM

18 komentarzy:

  1. mniam mniam jakie pyszności;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam instagramowe mix'y. Świetne zdjęcia! Aż zgłodniałam, widząc tyle smakowitości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama niedawno kupiłam Nikona D3200! Uwielbiam go :) A po Twoich zdjęciach jedzenia aż zrobiłam się głodna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo,suuper:) mam nadzieje,ze 5200 tez sie swietnie sprawdzi.

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia. Jedzenie wygląda przepysznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jedzonko <3 przepysznie wyglada ;) bardzo fajny aparat, mam nadzieje, ze CI sie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no instagramowe pychoty widzę :D
    Pozdrawiam Cie, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
  7. I teraz mam ochotę na truskawki!
    Bardzo lubię oglądać na blogach te mixy, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna bransoletka z gwiazdką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedzonko wygląda przepysznie :) A kociak słodziaśny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłam się głodna xd
    Świetne zdj.! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłam się głodna xd
    Świetne zdj.! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. same zdrowe jedzonko i przyjemności, tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń