sobota, 16 sierpnia 2014

16.08.14r.

Dobra,za ten post trochę się zabierałam,a właśnie teraz,siedząc bezczynnie,zmobilizowałam się i oto jest :) Moje wakacje (za)szybko biegną ku końcowi,tydzień leci za tygodniem,pierwszy miesiąc był wyjazdowym:Władysławowo,pobyt u cioci,Łódź,no i Kraków!:) Po raz pierwszy odwiedziłam to miasto,zakochując się w nim bezwzględnie :) mnóstwo kamienic,kawiarenek,cudownych budowli,ciekawych ludzi i gołębi(tak,to także okazało się "atrakcją":D). Spędziłam tam 3 dni wraz z przyjaciółkami i chłopakiem,wykorzystując każdy dzień w 100%. Mimo że Kraków miał nam jeszcze wiele do zaoferowania,wybraliśmy się do..ENERGYLANDI (klik), od 11 do 20:30 zwiedzaliśmy park rozrywki w Zatorze,czując się jak (i zachowując) przedszkolaki,wypróbowaliśmy każdą kolejkę :D











no i cudowny Kraków:




























A jak Wam mijają wakacje?:)

1 komentarz:

  1. jedna z twoich przyjaciółek nie jest zbyt urodziwa

    OdpowiedzUsuń