niedziela, 14 września 2014

13.09.14r.

Cześć wszystkim :)
Rok szkolny już się zaczął,nauki dużo,a nawet i więcej,początek życia od weekendu-do weekenedu. Też tak macie? Klasa maturalna,myślałam,że brzmi strasznie tylko w nazwie,ale cóż...tempo hardcore'owe,prace domowe,sprawdziany,powtórki,powtórki i jeszcze raz powtórki.Mimo tego szaleńczego roku,staram się znajdywać na wszystko czas,w tym na bloga-moja mała,kochana odskocznia od czytania lektur,rozwiązywania zadanek z matematyki itd :). Dzisiaj post z innej beczki,#newin,czemu taki? Ostatnie czasy były bardzo obfite w nowości,zyskałam wiele rzeczy,które są godne polecenia,albo po prostu mam potrzebę pochwalenia się zdobyczami,haha :)

Na początku kosmetyki:







Od kilku miesięcy myślałam nad zakupem BB kremu,stan mojej skóry uległ poprawie,więc jako takiego wielkiego krycia już nie potrzebuje. Wybór padł na firmę PUPA,sporo czytałam i w końcu postanowiłam zrealizować swój kosmetyczny must have. 
+zakupiłam specjalny pędzel do nakładania podkładu,przyznam,że jest to bardzo wygodna sprawa :)









Lakier o przesłodkim kolorze,firmy Golden Rose.


Uwielbiam balsamy do ciała z The body shop,zapach brzoskwini jest cudowny!









 ubrania:







Swetrzysko,które dorwałam na h&m'owej wyprzedaży:) zamiast 130zł -zapłaciłam 30 zł :D  może i jest za duży,ale ma cudowny kolor(grey is a new black)i jest taki cieplutki!










Dzisiaj nie był mój dzień na zdjęcia,gorączka+straszny ból głowy pozdrawia :)
bluzka z second hand'u :) zdobycz kosztowała mnie 9 zł







Marynarka z reserved :)





sukienka z reserved :)









bluza z oysho :)

buty:






buty z deezee :)

inne:




Ok,uwielbiam kupować buty,ale to książki dają mi najwięcej szczęścia. W tamtym roku zaniedbałam czytanie,ale teraz biorę się do roboty,zwiększając swoją biblioteczkę takimi cudami jak "Księga stylu Coco Chanel"  autorstwa Karen Karbo :)






Na dzisiaj to wszystko,następny post wkrótce-stylizacja :) 

PS: Tutaj muszę podziękować mojej kochanej kuzynce,która pomogła mi w przygotowaniu tego wpisu-jesteś najlepsza Daria :*!
jej instagram :)



















16 komentarzy:

  1. sliczny sweterek wygrzebałaś Gratuluję zakupu ;D
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. można prosić o zdjęcia księgi stylu od środka na fanpage? Jakieś najlepsze strony:) Bardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  3. oh genialny sweterek! Świetnie się ogląda twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą serie lakierów z golden rose ;)x

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu kładziesz cukierki na łóżku? xD Powinno sie je trzymać w pudełku albo zjadać...a nie robic z nimi zdjęcia hahaha xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fashion-artystyczna wizja,no wiesz :) poza tym połączenie pudrowego różu(kolor lakieru) z innymi "słodkościami" urzekło mnie.

      Usuń
    2. a mi się podoba - zdjęcia jak z najlepszych blogów :3

      Usuń
  6. Przesłodki sweterek !

    http://namedreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki sweter za 30zł! WOW! Masz oko do okazji. Gdybym nie była chora to już bym biegła do h&m'u i być może bym go znalazła. Prześliczny jest! :)
    Bardzo mi się spodobał twój blog! Będę wpadać. Jak tylko wejdę na komputer to zaobserwuje :D

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor lakieru i jeszcze piękniejszy sweter! kurde chyba jutro lecę do hm :P

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamuniu, jestem zakochana w Twoim blogu. Estetyka zdjęć, jakość, kolorystyka - cudowna. Wszystko w idealnym ładzie i składzie. Jeśli tylko mogłabym mieć małą radę - popracuj nad szablonem i dodawaj zdjęcia w większej rozdzielczości, będzie perfekcja. Ja dodaję do zakładek i będę wpadać na pewno częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa i za rade,na pewno się do niej dostosuje :)

      Usuń
  10. Też bardzo lubię czytać książki. <3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń