niedziela, 26 października 2014

26.10.14r.

Czeeeść! Nareszcie mogę napisać nowy wpis:). Pozwólcie,że tym razem ominę narzekanie na trudy życia maturzysty i przejdę do obietnic o cotygodniowym poście. Tym razem fotografem był mój chłopak(kochana Kinia wybyła do Gdańska-studia:(,więc trzeba jakoś sobie radzić).
Uwielbiam szary,a łączenie różnych jego odcieni to gwarancja fajnego zestawu. Zima nadchodzi,mróz jest straszny,ale słoneczko kusi Nas do wychodzenia na dwór,a kto nie kocha sobotnich spacerów?:) Kawa jako moje oficjalne uzależnienie,towarzyszy mi wszędzie,no po prostu musiałam podkreślić jej wkład w moje życie,haha:).

W dzisiejszym poście,mam zaszczyt przedstawić Wam pewną nowość,mianowicie filmiki ukazujące moje stylizacje. Długo się do tego zabierałam,wiecie jak to jest,kiedy nie ma się zielonego pojęcia o czymś(nagrywanie,obróbka itd.),przychodzą myśli typu "Pewnie nic nie wyjdzie fajnego","Amatorszczyzna na czterech kółkach",ale moja ciekawość i miłość do rozwijania się-wygrały.
Proszę Was o wyrozumiałość,ale także o rady,za które będę bardzo wdzięczna,co do samego nagrywania,przeróbki itd. Jakość jest okropna,ale nad tym akurat popracuje,będzie lepiej!:)

Życzę Wam cudownej niedzieli :)!




















płaszcz-Paryżanka
buty-Deezee
torba-Parfois
szal-Bershka







16 komentarzy:

  1. super butki
    pomysl z filmikami fajny, zycze powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten plaszczyk ma takie krotkie rekawki czy po prostu podwinelas?+za ile go kupilas? jest pzesliczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma krótszy rękaw(kończy się od razu za łokciem) płaszczyk należy do mojej przyjaciółki:) cenowo chyba 120-140 zł

      Usuń
  3. Ile dałaś za ten piękny szal ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Narazie robisz bardzo duże postępy małymi kroczkami w tym temacie. Oby tak dalej. Powodzenia ;). Narazie pozostane Anonimową Postacią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za motywujące słowa :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. Hej ;) super stylizacja!
    czy ten plaszczyk mozna dostac w internecie?, zakochalam sie nim !! <3
    PS. jestes sliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam szarości dlatego dla mnie stylizacja - strzał w 10! ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś podać dokładny link do tych butów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ich nie ma, ale w dziale botki jest wiele podobnych ;)

      Usuń
  8. fantastyczne buty ;d

    co powiesz na wzajemną obserwację ?
    www.estiine.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń