poniedziałek, 26 stycznia 2015

26.01.15 r.

Witajcie! Dzisiejszy dzień przejdzie do legendy, bo zdecydowałam się nagrać dla Was filmik, wykorzystując popularny TAG (GRWM: Get ready with me), aby ukazać Wam moje przygotowania do studniówki! :) Kurczę, nie pomyślałabym, że będzie to tak trudne (przeróbka filmiku to wyzwanie) i stresujące. Inaczej jest, kiedy pisze post pod kocykiem w ulubionej bluzie, pijąc kawę :), ale podobało mi się te nowe doświadczenie i na pewno będę chciała nagrywać więcej, LEPIEJ.
Kilka sporych niedociągnięć jest, bo światło było złe, bo okazało się, że nie nagrałam momentu, kiedy mama robiła mi makijaż (geniusz) , bo musiałam oddać aparat i nie miałam jak nagrać całości (zdziałałam coś iPhone'm, ale to nie to samo). Jednak filmik jest, pozostanie on cudowną pamiątką dla mnie, a Wasz odbiór? Na tą chwilę zagadką (bądźcie wyrozumiali! :) ).
Dodam jeszcze, że na moim kanale mam zamiar ukazywać nieco bardziej lifestyle'owe rzeczy (oczywiście związane z modą także), a standardowo na blogu umieszczać zdjęcia stylizacji (co tydzień, planuje robić to w każdą środę!).
Pozdrawiam Was ciepło i zapraszam do oglądania:


OK, oto:




F I L M I K





3 komentarze:

  1. filmu nie mogę odtworzyć na iphonie! Proszę,zmień to:(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak juz pisałam, super ! :) a te 20 faktów o Tobie też bardzo fajne 💋💕🚺

    OdpowiedzUsuń