poniedziałek, 31 sierpnia 2015

31.08.15 r.

Witajcie, mam cudowny humor, mam nadzieję, że Wy również (mimo że już jutro 1 września). Cóż... trzymam za Was kciuki: oby ten rok szkolny był dla każdego niesamowity!  Bądźcie sobą, szanujcie innych, uczcie się pilnie, dbajcie o siebie i nigdy się nie poddawajcie- małe życzenia od serca :).
Pewnie zdążyliście zauważyć, że rzadko noszę biżuterie na rękach, ale od jakiegoś czasu marzył mi się klasyczny zegarek, który sprawdziłby się przy każdej stylizacji. Ładny, dobrze zrobiony idzie w parze z trzy/czterocyfrową ceną, dlatego zakup odłożyłam na dalszą przyszłość :).
Jednak nadarzyła się okazja, aby przetestować jeden z firmy Otien.
Nie spodziewałam się niczego "wielkiego", dlatego byłam w szoku, kiedy przyszła paczka a w niej śliczny, elegancki zegarek, który do chwili obecnej nie znika z mojego prawego nadgarstka i myślę, że długo na nim pozostanie! :)
Cena za takie małe cudo nie jest wygórowana, więc jeżeli szukacie taniego i dobrze wykonanego zegarka to mogę Wam śmiało polecić ten z Otien (Zegarek damski klasyczny, kobiecy).
Dodatkowo znowu mam dla Was nie tylko zdjęcia stylizacji, ale również 2 kolaże, ukazujące pomysły na outfity z użyciem kapeluszy, które ostatnio strasznie polubiłam :).
Miłego dnia!

ask
ig
sc: mishelle-aa



















zegarek: Otien (Zegarek damski klasyczny kobiecy)
bluzka: H&M
spodenki: SH
buty: Zalando
kapelusz; H&M
torebka: Parfois
narzutka: Mohito







40 komentarzy:

  1. torebka boska <3
    /niuta

    OdpowiedzUsuń
  2. może bogato wyjdziesz za mąż,bo w mózgu masz orzeszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po co wchodzisz na bloga głupiej blogereczki i marnujesz swoj cenny czas na przejrzenie nowego wpisu? Nastepnym razem napisz mi to prywatnie, bycie anonimem to za łatwa rzecz dla takiego geniusza jak Ty :). Dodam, ze mi przykrości takimi słowami nie sprawisz, tyle że sama gnijesz od środka od tej zawiści :), karma wraca- pamiętaj :).

      Usuń
    2. Przy okazji, piszę się "stylizacje", a nie "outfity", geniuszu. Ale pewnie zapomniałaś, jak to się pisze po polsku mimo tego, że prowadzisz polskiego bloga. Hahaha wchodzę na twojego bloga bo zawsze jest się z czego pośmiać!

      Usuń
    3. No cudownie, wiesz, ze mozna te słowa stosować jako zamienniki, żeby uniknąć powtórzeń? :) Poza tym ostatni raz odpowiadam na Twoje próby hejtU, nie mam ochoty dyskutować z takimi tchórzem jak Ty :).

      Usuń
  3. Meega stylizacja <3
    http://asia-asiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka jest świetna :)
    mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w nowym roku szkolnym! :)
    świetny zestaw, zakochalam sie w bluzce i narzutce, ostatnio uwielbiam wszystko co ma frędzle <3

    http://dalenadaily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw,wszystko mi się tutaj podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wyglądasz przepięknie, bardzo udany zestaw i zdjęcia :)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zegarek a zdjęcia cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba narzutka i zegarek *-* obserwuję :* cytrynka08.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejka ale tu ślicznie ♥ outfit 100% na tak, zdjęcia piękne
    zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja przepiękna. Tego typu kapelusze są świetne, niedawno zastanawiałam się nad kupnem jednego z nich. Dobrze wykonane zdjęcia i za to ogromny plus! Pozdrawiam. wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa kolejna świetna stylizacja <3 Przepięknie Ci w tym kapeluszu :)
    A klimat zdjęć jak najbardziej w moim guście :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie stylizacje, przepięknie wyglądasz. Jeśli masz czas i ochotę zajrzeć to zapraszam :)
    www.kammad11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny, prosty look ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia! Śliczny kapelusz :)
    Diy-like it!

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny zegarek ^^ Zawsze o takim marzyłam i chciałam kupić, tylko wszędzie jest dość drogo, a dzięki Tobie mogę go kupić taniej ♥
    Piękne zdjęcia i stylizacja :D

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny blog kochana ! :) stylizacja super ! Obserwuje! :)

    twoimioczami.blogspot.com - nowy post, ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomimo tego, ze juz szkola i tak moze byc ciekawie :D Swietny outfit! ♥ Super post ♥
    http://zyciedlapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam frędzle, a ta narzutka wygląda świetnie. ;)
    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne zdjęcia! Świetnie wyglądasz :D
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/08/back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdjęcia, świetna stylizacja ;)
    Zegarek bardzo klasyczny i ładny.

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zegarek i bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zegarek świetnie pasuje do stylizacji. Uwielbiam czernie. <3 Z humorem już u mnie nie to samo. :D

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie jak zawsze <3 cudny ten zegarek, prosty i elegancki!

    http://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, amazing photos and style!

    xo,
    priceless-ambition.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  27. Minęło dopiero kilka dni,a ja już mam dosyć. Bardzo mi się podoba twoja stylizacja. Jest jak najbardziej w moim stylu.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku jaka śliczna *,*

    http://strong-fit-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ cudownie wygladasz :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  30. podoba mi się ten zestaw, uwielbiam frędzle, więc nie może być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przejmuj sie tymi hejtami jestes świetna :)!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolejna wspaniała stylizacja ! :)
    Torba podbiła moje serce :)
    Muszę zamówić sobie taka samą <3 <3 <3
    http://life-to-be-great.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super stylizacja, bardzo fajne dodatki. Po takie warto też zajrzeć na https://aweg.pl zarówno po biżuterie jak i zegarki

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś przepiękna i jesteś prawdziwą Damą.

    OdpowiedzUsuń