czwartek, 28 maja 2015

28.05.15 r. #1

Lato zbliża się wielkimi krokami, dlatego stwierdziłam, że przyszykuję dla Was kilka postów z serii "Przegląd sieciówek: AKCJA LATO!". Osobiście zaczynam rozglądać się za ciuchami, butami i akcesoriami, którymi będę mogła cieszyć się w cieplejsze dni, a Wy macie szansę towarzyszyć mi w tych poszukiwaniach :). Dzisiaj bierzemy pod lupę stroje kąpielowe, na dole znajdziecie te, które najbardziej przypadły mi do gustu i są ogólnodostępne (co jest dla mnie istotne, bowiem mam przykre doświadczenie w zamawianiu strojów kąpielowych przez internet, NIGDY więcej).Liczę na to, że tego typu wpis spodoba Wam się i okażę się w jakimś stopniu przydatny.
Pozdrawiam ciepło! :)



                                                                        OYSHO:










H&M:








                                                                          ZARA:


                                         
                                                                   RESERVED:





                                                                TOP SHOP:







                                                                PULL & BEAR:





                                                                     HOUSE:






8 komentarzy:

  1. Oysho miało zawsze piękne kostiumy :) Dzięki za post, na pewno się przyda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, mają cudowne stroje :)
      Cieszę się, że się przyda i pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  2. Świetne - planuję właśnie zakup jakiegoś nowego stroju i kuszą mnie te w żywych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje :) Podoba mi się bardzo jednoczęściowy strój z Oysho <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oysho, świetne ma propozycje! trafiają w mój gust w 100%
    zapraszam na nowy post

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie stroje są cudowne, nie wiedziała bym na który sie zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne kostiumy <3
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. ja własnie jestem w trakcie poszukiwania stroju;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń