środa, 20 maja 2015

20.05.15 r.

Hej, mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze, bo u mnie tak właśnie jest :). Sporo wolnego czasu, załatwiam sprawy, szykuje się powoli na większe zmiany, marzę o wakacjach nad morzem (czy tylko ja krzywię się na myśl o górach?), nie ma na co narzekać! :) Jutro nakręcę dla Was filmik, w którym wypowiem się na pewien istotny temat, o którym równie dobrze mogłabym napisać tutaj, jednak w formie filmiku lepiej będzie mi przekazać swoje myśli. No wiecie... porobię groźne miny, pokiwam palcem, po czym zacznę się śmiać z wcześniej wymyślonego związku frazeologicznego, cała ja, ale przez to lepiej dotrą do Was moje słowa (oby!) :). 
Poza tym zaczynam lubić kolory: intensywna zieleń, turkus, pomarańcz- aż sama jestem w szoku! Lato tak na mnie działa, jestem w 100 % ciepłolubem, +30 stopni Celsjusza- jestem na tak!

Chciałam jeszcze dodać, że od jakiegoś czasu mam Snapchata, dodaje filmiki z życia codziennego, więc jak kogoś ono interesuje to śmiało dodawajcie mnie :) @mishelle-aa

Pozdrawiam ciepło i życzę miłego tygodnia :)

marynarka: Butik
spodnie: House
kapelusz: H&M
torebka: Parfois












26 komentarzy:

  1. Bardzo elegancja stylizacja. Pasują Ci tego typu rzeczy a te spodnie są naprawdę świetne. Inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba jedna z lepszych Twoich stylizacji, bardzo mi sie podoba, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  3. Wow jakie piękne zdjęciaa! :))
    Świetny ten kapelusz :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie jak Maff ! <3
    Cudownaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestaw, podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w spodniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, zakochałam się w spodniach *.*
    http://suzeers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. czy po stosowaniu Fakebake widać już jakieś efekty? na zdjęciu wydaje mi się że tak a jestem ciekawa czy to naprawdę działa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać po godzinie po użyciu :) ale krótko trzymałam pierwszy raz, następnym razem beda 2 h = zamienię sie w czekoladkę 🙈❤️

      Usuń
  10. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz i powiem Ci, że bardzo mi się spodobał! :) Fajnie piszesz, fajna z Ciebie dziewczyna, ładne zdjęcia. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    www.olastepienofficial.blogspot.com <---- zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look ale to już normalka ;)
    A o jakich większych zmianach wspomnialaś ? związanych z blogiem ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna, oryginalna stylizcja!
    Spodnie sa super :))
    Zapraszam też do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, spodnie bardzo mi się podobają :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne spodnie, jak i sam wpis ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej jak nazywa się model butów Nike?

    OdpowiedzUsuń