wtorek, 9 czerwca 2015

09.06.15 r.

Witam, tak jak obiecałam przychodzę do Was z nowym postem, jak możecie zauważyć styl boho zaczyna triumfować na ulicach i wiele osób sięga po brązowe, zamszowe kurtki, frędzle w każdej postaci, kolorowe sukienki, długie, wiązane sandały i wyrazistą biżuterię. Ja również zakochałam się w poszczególnych elementach tego stylu, co widać na dole :).
Chciałam jeszcze napisać co nieco o tym, co mnie czeka, bo są to duże zmiany, nieraz zmieniałam miejsce zamieszkania, przeprowadzka z ulicy X na ulicę Y, z jednego miasta do drugiego, jednak teraz żegnam Polskę. Mam nadzieję, że tyle informacji na razie Wam wystarczy, uszanujcie moją prywatność, na pewno z czasem będę zdradzała Wam więcej informacji. 

kurtka- Bershka
szorty- Stradivarius
bluzka- H&M
naszyjnik- H&M
buty; H&M















16 komentarzy:

  1. Fajny outfit, frędzle ostatnio robią ogromny szał :) Tylko buty założyłabym inne, może nawet kowbojki?
    teoriakobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja, :)
    strasznie mi się podobają buty.
    http://blackandwhiteandbutterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit :3 Frendzle to moje must have :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pytanie co do wlosow. bardzo podoba mi sie twoj kolor. na zdjeciach wygladaja bardzo ladnie. malujesz je sama? jak tak to jakiej farby uzywasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U fryzjera, ale mam już taki odrost, że szkoda gadać :D :D

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz :) Oby to była zmiana na lepsze ! http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz w tym kolorze Miśka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się Twoje spodenki *o*
    Jeju, jaka jesteś śliczna *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie bardzo Ci gratuluję i cieszę się, że już nie masz tego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty bym zmieniła, ale reszta bomba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw, a brązowe kolory naprawdę do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń