wtorek, 16 czerwca 2015

16.06.15 r.

Witajcie, dzisiaj na blogu prezentuje prosty look, który bez problemu uratuje każdego*, w każdej* sytuacji. Zakupy? Spacer? Wyjście z koleżankami? Połączenie eleganckiej góry z obuwiem sportowym to genialna sprawa. Ostatnio coraz częściej rezygnuje z wysokich butów na rzecz takiej wygody. Polecam i Wam, niech nogi też mają wakacje :)

Zmiany... z czym się wiążą? Palpitacją serca, czy może szerokim uśmiechem na twarzy? Każdy z Nas reaguje inaczej na nadchodzące zmiany, znam osoby, które robią się blade, kiedy dowiadują się, że muszą zmienić wystrój w pokoju, a inne słysząc, że czeka ich przeprowadzka do Honolulu zacierają ręce z zadowolenia. Nasze reakcje są naprawdę różne (trzeba dodać, że wiele zależy od wieku i życiowego doświadczenia). Jak ostatnio wspomniałam czeka mnie spora zmiana, a dokładniej wylatuje do Anglii na czas nieokreślony, dlatego chciałabym napisać, co ja czuję w związku z tym wydarzeniem. Na pewno strach, jednak przed nim znajduje się silne podekscytowanie, mimo wielu niewiadomych mam przeczucie, że będzie naprawę wspaniale. Przeprowadzam się wraz z moim chłopakiem, więc nie będę sama, co jest dla mnie kluczowe (wsparcie bliskich ponad wszystko :)). Wiem, że poradzę sobie z każdą przeciwnością losu, trzeba spiąć tyłek i robić swoje, no nie? :)
Oczywiście blog i kanał na yt nadal będę prowadzić, mam nadzieje, że w sposób jeszcze lepszy i bardziej profesjonalny. 
Jeżeli i Ciebie czeka jakaś zmiana, nie bój się, z każdej sytuacji da się wyciągnąć pozytywy. Pamiętaj o robieniu tego, co kochasz, spełniaj swoje marzenia, otaczaj się cudownymi ludźmi, dbaj o bliskich i samego siebie, a wszystko ułoży się tak, jak tylko zapragniesz :)

PS: Na pewno od 1 lipca będę na bieżąco pisać o tym, co u mnie :)

spodenki: Zara
bluzka: Zara
płaszczyk: Bershka
torebka: O bag



















29 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :) Sama bym ją założyła, wydaje się być idealna na lato ;)

    Mogłabyś poklikać w linki cndirect i choies? http://marysiaofficialblog.blogspot.com/2015/06/ulubiency-maja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ' marynarka ' cudowna . Bardzo fajnie wszystko razem wygląda :)
    Powiedz mi jak sprawdza ci się ta torba OBAG bo myślę nad zakupem ale nwm czy warto :)
    http://cocollins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwazam ze kazda zmiana moze przyniesc cos dobrego :)
    PS. wyglądasz niesamowicie! masz śliczny uśmiech :)
    http://milleremilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, oby taka zmiana wyszła na dobre! Mnie prawdopodobnie czeka to samo za dwa lata, więc z wielką chęcią będę śledzić Twoją przeprowadzkę, może uda mi się zdobyć kilka cennych rad! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, z wielka chęcią będę dzielić sie swoim doświadczeniem :))

      Usuń
  5. Podoba mi się podejście jakie masz do tych wszystkich zmian ;)
    Cudowna stylizacja, koszula ma piękny kolor ;)
    zapraszam do mnie http://typicalgr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju ale zazdroszczę przeprowadzki ! W Anglii będziesz miała większą szanse się rozwinąć , podszlifujesz angielski i wg będziesz miała mnóstwo cudownych miejsc do zdjęć :)
    A masz zamiar tam studiować ?
    A co do stylizacji - idealnie jak zwykle :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, racja, jest wiele plusów związanych z wyjazdem, ale minusy też się niestety znajdą, mimo wszystko skupiam się na pozytywach :D. Chciałabym tam studiować, jednak na razie nic nie jest pewne :)

      Usuń
  7. świetna stylizacja! bluzeczka ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! :) Masz śliczny uśmiech i trzymam kciuki, żeby ta zmiana wyszła na dobre <3
    http://kxsiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham trzecie od końca <3
    ~Kira

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale jesteś śliczna *-* Przepiękne zdjęcia i stylizacja ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – Nowy Post KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny set, wyglądasz kwitnąco :) Urzekła mnie torebka :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja, udanego lotu i wspaniałego nowego rozdziału w życiu :*
    http://o-c-z-k-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja! baby blue bluzka mega! :3

    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne Zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  15. dlaczego sie przeprowadzasz? z rodzina jedziezz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadę z moim chłopakiem (tak jak napisałam w notce) ;). Dlaczego? Na te chwile pójście na studia nie miałoby sensu, nie znalazłam jeszcze "tego czegoś". Chce poznac trochę inny świat, znaleźć własna drogę, porozwijac bloga i yt, podszlifować angielski, zobaczyć jak żyje sie w innym państwie ;).

      Usuń
  16. Cudowny blog <3
    Piękna stylizacja :)
    Masz śliczne włosy!
    Obserwujemy?
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam w zeszłym roku w Anglii, zdziwisz się ilu tam jest Polaków :)
    fajnie,że chcesz w ten sposób poznać inny świat i doszlifować język, z chłopakiem zawsze raźniej, zresztą razem zawsze raźniej, ja musiałam zostawić swojego na dwa miesiące i to było coś strasznego :)

    super stylizacja, świetny styl, a połączenie elegancji ze sportowem obuwiem króluje u mnie od dawna :) nie potrafiłabym na co dzień chodzić w szpilkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za miłe słowa! :) zgadzam sie: razem zawsze raźniej :)

      Usuń
  18. Bardzo podoba mi się to ostatnie zdjęcie! :)

    ♥Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  19. You look amazing I love your bag and coat.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna stylizacja, masz piękne włosy :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, uwielbiam połączenie elegancji ze sportowymi butami :)

    Bardzo proszę o kliknięcie w linki pod ostatnim wpisem :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  22. jeny, jesteś prześliczna! bardzo podoba mi się tutaj i zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń