piątek, 3 kwietnia 2015

03.04.15 r.

Witajcie :), mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku, delektujecie się cudowną wiosną, kolorowymi kwiatami i wszechobecnym słońcem, otóż nie. Pogoda sobie z Nas żartuje! Wychodzimy na spacer, bo słońce, wracamy do domu w tempie błyskawicznym, bo burza. Tak to się teraz prezentuję. Stylizacja, która dzisiaj zagościła na moim blogu to znowu coś innego, za każdym razem to piszę, czując, że naruszyłam linię "wyglądasz jakbyś nie miała spodni i chodzisz w wyzywających rajstopkach", haha :). Nie będę więcej pisać o tym, jak to połączyłam eleganckie szorty z zielonym sweterkiem, który nieco łagodzi look. Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten "ostry" outfit, w którym mimo wszystko super się czuję. Dzisiaj bez konkretnej notki, nie mam weny, przepraszam, następnym razem na pewno się pojawi. To coś, co zastajemy na dworze ma na mnie zły wpływ, wiosnojesioniowazima pozdrawia. 

zdjęcia wykonała Kinia :*


PS: Na moim kanale znajdziecie dużo nowych filmików, staram się dodawać je jak najczęściej, będzie mi miło, jak zajrzycie na mój kanał  :) @Michalina Aleksandrowicz


NAJNOWSZY FILMIK 




























sweter: H&M
szorty: Stradivarius
bomber: ZARA
torebka: Parfois
buty: Sequin Shoes


11 komentarzy:

  1. Super jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się na Ciebie napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja u mnie tez delektuje sie wiosną, latam jak w skowronkach, wszystko mi się chce, wszędzie mnie pełno, a przeczytałam że teraz w Anglii maja być takie upały jak w hiszpani! wczoraj poszłam sobie na ogródek z blogspotem i kawką i łapałam troszke promieni słonecznych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo jadę do Anglii, więc już mnie cieszą te upały <3

      Usuń
  4. Ja biało czarne kupowałąm akurat w Anglii na przecenie na ebay.co.uk, rozmiar 4 (37) jak zawsze i powiem Ci szczerze że są za duże. Ostatnio byłam kupić żółte i przymierzyłam rozmiar mniejszy niz zawsze i były idealne (może adidas ma jakąś inna rozmiarówkę) dlatego jesli nie możesz znaleźć małych to jeszcze mniejszych o rozmiar to tym bardziej. A jaki masz rozmiar? Ja w Anglii znalazłam za 42funtów (ok 250zł) czyli o jakies 25 funtów taniej, adidasy z kolekcji pharela, kupiłam żółte i ide po różowe bo na prawdę sie opłaca. jade do Polski w następna niedzielę więc gdybyś chciała jestem chętna Ci przywieźć tylko mówię że ta rozmiarówka jest strasznie nie pewna i trzeba by było przymierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie szukam z kolekcji pharella kolor clear sky albo białe, rozmiar 37, normalnie noszę 38 :) mogę napisać do Ciebie na fb? :)) Przeszukałam pół Polski i jestem mega zdesperowana, więc bylabym bardzo zainteresowana :)

      Usuń
  5. świetny zestaw i super zdjęcia <3
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń