czwartek, 7 maja 2015

07.05.15 r.

Witajcie, nawet nie wyobrażacie sobie jak się stęskniłam- za Wami, prowadzeniem bloga, zdjęciami, pisaniem, dokładnie wszystkim :). Wspomnę jedynie, że przede mną jeszcze jedna matura pisemna i dwie ustne, nie chcę na blogu pisać o szkolnych sprawach, więc ten temat grzecznie pozostawię bez konkretniejszego komentarza.Mam nadzieję, że stylizacja i zdjęcia przypadną Wam do gustu, tym razem fotografem był mój chłopak, więc bądźcie wyrozumiali :* 
PS: Wyczekujcie większej ilości postów i filmików!

 kombinezon: SH
buty: H&M
koszula: Bershka
czapka: H&M
torebka: Parfois


















14 komentarzy:

  1. Mam nadzieję,że nie usuniesz tego komentarza. Byłoby to z twojej strony trochę idiotyczne.
    Osobiście uważam stylizację za ładną ale nudną. Każda dziewczyna się teraz tak ubiera- loki,czapka,koszula w kratę,spodenki z wysokim stanem, buty to różnie,trampki,vansy,takie jak ty masz. Nie prezentujesz sobą niczego nowego,niczego świeżego w modzie co mogłoby zainspirować nastolatki do ubierania się inacźej. Po prostu podążasz za trendami,stylizując się na sławne osoby, ok, ale czy blog ma sens,skoro pokazuje się to co już ktoś wyprodukował, a nie własny punkt widzenia:) Ważne by być najlepszą wersją samej siebie.
    Powodzenia w byciu lepszą, aha i może zrobisz jakieś kreatywne turoriale SAMA:) no i zdjęć nie swojego autorstwa nie wolno wstawiac na blogi bo to plagiat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usuwam tylko komentarze, które są typowo nastawione na obrażenie mnie, osób mi bliskich, które nie mają żadnego podłoża, szanuje Twoją opinię :), ale dodam, że to jest mój blog, pokazuje tutaj to, co lubię, w czym czuję się dobrze (co do inspiracji, to zawsze podkreślam, że są one brane z różnych źródeł i nie są mojego autorstwa). Jeżeli mój blog Cię nie interesuje i nie widzisz w nim niczego ciekawego to warto wchodzić na inne, zgadzam się w jednym, że warto być najlepszą wersją samej siebie- ciągle pracuje nad moim blogiem, mój styl się zmienia, więc może z czasem wejdziesz na mój blog i Twoja opinia się zmieni ;) Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Jak dla mnie jesteś niesamowita, pomimo tego, że jesteś młodsza ode mnie i może by mi nie pasował taki styl (tak podejrzewam) zawsze zachwycam się i Twoją urodą i stylizacjami.

      Usuń
    3. Dziekuje! Takie słowa są dla mnie wielką motywacją, dają mi porządnego kopa i chęć do działania ❤️💕

      Usuń
  2. podoba mi się ! prosto, ale stylowo :) buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula i spodenki! *,*

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuu trafiłam na Twojego bloga przez vinted i zakochałam się od pierwszego wejrzenia w Twoich stylizacjach ! są świetne :) jednak na Twoim miejscu zajęłabym się teraz designem aby Twoj blog byl jeszcze lepszy . Nagłówek jest fajny ale taki bez wyrazu tak jak i czcionka jest za jasna i za mala , no i zdjecia moglyby być wszystkie w jednym rozmiarze :) mam nadzieję że jak już bedziesz po maturze to zajmiesz się tym ale Twoj blog jeszcze lepiej się przeglądało :)
    jestem nową czytelniczką więc zapytam jeszcze skąd jesteś?
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, dziękuję ślicznie, bardzo mi miło, że mój blog na tyle Cię zainteresował, że będziesz tu powracać :*, od wtorku skupiam się na blogu i kanale na yt jeszcze bardziej, dziękuję również za wszystkie sugestie- wezmę je do serca :)
      Jestem z Iławy :)

      Usuń
  5. Super zestaw ! W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. za ile udało ci się kupić ten kombinezon? ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama mojego chłopaka znalazła mi go w SH, więc ceny kompletnie nie pamiętam :)

      Usuń