niedziela, 10 maja 2015

10.05.15 r.

Już prawie po krzyku, jeszcze dwie ustne matury, nie jest źle. Ostatnio sporo się dzieje, a dziać ma się jeszcze więcej, co strasznie mnie cieszy, na razie nie będę dzielić się z Wami moimi planami na najbliższą przyszłość, ale na pewno będziecie (w miarę możliwości) informowani na bieżąco.


DLACZEGO PROWADZĘ BLOGA?





Możecie wierzyć mi, albo i nie, ale uwielbiam to. Jestem świadoma, że osoby, które zakładają (ostatnimi czasy) blogi, własne strony są nastawione głównie na korzyści materialne. Na pewno znajdą się osobniki, które z chęcią zarzuciłyby mi takie nastawienie. Blog = darmowe ciuchy, bycie divą, gwiazdeczką, pustą osobą (!?), a co jest w tym wszystkim najsmutniejsze to fakt, że w Polsce ludzie tym bardziej negują jednostki decydujące się "zrobić coś swojego". Potem my narzekamy na Nasze społeczeństwo, tworząc je i koło się zatacza. Jednak powrócę do pytania, dlaczego? Przez jakiś czas żyłam bez pasji, po tym jak przestałam jeździć konno, stałam się osobą niezwykle bierną- dni jakoś mijały, wychodziłam ze znajomymi, wszystko było w porządku, ale nie było tego czegoś, mam nadzieję, że wiecie o co chodzi, tej iskierki. Człowiek bez pasji jest wypłowiały, czego byłam przykładem. Zawsze chciałam założyć własną stronę, posiadałam kilka fotoblogów, ale brakowało systematyczności, no i skupiały się wokół jazdy konnej. Odwagę, aby spróbować odnalazłam dopiero w drugiej liceum, dodam, że duży wpływ na moją decyzję o utworzeniu mishelle-a miał mój chłopak, który bardzo mnie wspierał i oczywiście robi to do dziś :). No i się zaczęło, na nowo uczyłam się systematyczności, bycia pochłoniętą czymś, obudziła się we mnie pasja, za którą tak niesamowicie tęskniłam. Jak wiecie różnie bywało, w roku szkolnym musiałam nieco zwolnić tempo, ale teraz czuję się tak naładowana, jak nigdy! "Twoje stylizacje są nudne i oklepane, nic inspirującego, wszyscy się tak ubierają- Twój blog nie ma sensu"- ok, rozumiem każdą taką opinię, ale pamiętajcie, że ciągle się rozwijam, tak wiele rzeczy się zmieniło (patrząc na pierwsze wpisy) i nadal zmienia, czasem przeglądam posty z początków blogowania, dajmy na to maffashion, czy innej znanej blogerki. Uwierzcie, że każdy ewoluuje :). Czym jest moja pasja? Moja pasja to tworzenie: wykonywanie zdjęć- bądź bycie po drugiej stronie obiektywu, kręcenie filmików, zestawianie rzeczy ze sobą, kierowanie się własną estetyką. Kocham to i będę to robić, dopóki będzie mnie to uszczęśliwiać. Uwielbiam Was, każdą osobę, która przeczyta moją notkę, zobaczy zdjęcia, poświęci swój czas (który niezwykle cenię!) na przejrzenie tego, co opublikowałam. Dziękuję, że jesteście, piszecie do mnie- chcecie mnie poznawać :), piszę to po północy, więc w moich słowach nie ma żadnej, ale to żadnej ściemy ( po godzinie zerowej staję się człowiekiem niezwykle wylewnym i w 100 % szczerym :) ).

PS: Fajnie, że jesteście :)!

koszulka- Bershka
spodnie- Bershka
kurtka- Zara
buty- Sequin Shoes










36 komentarzy:

  1. kurtka cudo <3 / niuta

    OdpowiedzUsuń
  2. Śledzę Twojego bloga już od jakiegoś czasu, i mimo iż na modzie sie totalnie nie znam (ani nie obserwuję najnowszych trendów) to lubię przeglądać Twoje notki ;) Kiedyś widziałam Cię w rivierze w Gdyni, stałaś obok mnie przy kasie z koszulą z poprzedniego postu i wydawałaś mi się bardzo sympatyczna :) Rób to co uwielbiasz i co daje Ci satysfakcję a już nigdy nie nazwiesz tego pracą tylko przyjemnością. Każdy jest na swój sposób indywidualny i interesujący, dlatego nie kieruj się opiniami innych. Twórz, wykonuj i kreuj swoją pasję a życie stanie sie o wiele prostrze ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, Twoje słowa są dla mnie niezwykłą motywacją :)! No i rzecz jasna będę się starać, aby z każdym postem było jeszcze lepiej.
      PS: Czyżbyś słyszała moją rozkminę z Panią stojącą za kasą na temat kosmetyczki,która wyglądała jak nerka, haha? :D

      Usuń
    2. Tak, dokładnie :D

      Usuń
    3. Później sie zastanawiałam o którą torebkę chodzi :D

      Usuń
  3. Nie wszyscy zakładają blogi dla korzyści materialnych, ale niestety taką łatkę już blogerom przypięto i opinia będzie jeszcze długo pokutować. Co do stylizacji... ja uważam, że przede wszystkim trzeba pokazywać siebie, bo każdy jest wyjątkowy a silenie się na oryginalność w ubiorze jest bez sensu jeśli to do nas nie pasuje. Poza tym wyglądasz bardzo ładnie i uwierz mi, że gdyby wszystkie dziewczyny się tak ubierały ulice byłyby piękniejsze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie wszyscy, ale niestety spory odsetek nowo powstałych blogerów, czeka usilnie na propozycję od firm, bądź wypisuje do nich, prosząc o współpracę. Zgadzam się z Tobą :), we wszystkim trzeba pozostać sobą, no i dziękuję za miłe słowa!
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  4. Uwielbiam spodnie z wysokim stanem i crop-topy! Dla mnie polaczenie idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny look.
    Wpada w oko!

    ~~~~~~~~~~~>>>>
    Zapraszam również do mnie na blog!
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny look- spodnie sa super i swietnie wygladaja z crop-top. Plus 100 punktow za to ze nie stylizacja nie jest nudno i 'taka jakich widzialam tysiace', a orginalna, jedyna w swoim rodzaju :D
    Milego popoludnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie są fantastyczne, rewelacyjnie je połączyłaś z tym paskiem
    Top idealnie współgra z resztą :)

    Pozdrawiam,
    Nippi

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia :) Mam bardzo podobne buty i żałuję, że zrobiło się tak ciepło, bo muszę je schować w głąb szafy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale skomponowany zestaw ;)
    zapraszam do mnie na wiosenne inspiracje

    simplyiandmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie ! :)
    Czemu nie można zadawać Ci anonimowo pytań na asku ? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można :) ewentualnie jesteś osobą, która kiedyś zadała "pytanie", które było naładowane agresją i było nastawione na obrażenie mnie - na asku zablokowałam tylko jedną osobę, więc.

      Usuń
    2. haha nie no co ty :D dopiero znalazłam twojego bloga i aska :D po prostu teraz na wielu askach pojawia się ,ze trzeba się zalogować i wg , nie wiem czemu tak jest :)

      Usuń
    3. Rozumiem :), w takim razie możesz zadać tutaj pytanie :) a ja postaram się naprawić aska, haha

      Usuń
    4. Teraz widzę, że jakieś zmiany nastąpiły i żeby zadać pytanie (nawet anonimowe) trzeba mieć konto, dziwnie.. :(

      Usuń
  11. No dziwnie dziwnie :( chciałam zapytać jakim aparatem robisz zdj i w jakim programie przerabiasz bo są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon 5200D, obiektyw 50 mm f/1.4 g, przerabiam zdjęcia w PhotoScape :)
      jak coś śmiało zadawaj pytania pod postami, bo chyba te zmiany na asku są na stałe :/

      Usuń
  12. swietnie wygladasz ; )

    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nastawienie na blogerów teraz est bardzo negatywne. A szkoda, bo wiele osób tworzy to z pasji, a nie dlatego, ze dostanie darmowe ciuchy. To raczej opcja dodatkowa i wynagrodzenie za trud włożony w prowadzenie bloga.
    Co do matur, trzymam kciuki,żebyś miała jak najlepsze wyniki.
    Stylizacja świetna, zdecydowanie spodnie rzucają się najbardziej w oczy!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz,podoba mi się Twój blog i oby tak dalej :*
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja <3
    Co do matur , przygotowujesz się jakoś do ustnej z polskiego czy spontan bo widząc po nazwisku to wchodzisz jako pierwsza ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytam stare notatki, ale nie za dużo, w sumie jakaś tam wiedzę mam, wiec bede na niej polegać, haha :) Ps: dziekuje :*

      Usuń
  16. Można link do kurtki, czy to stara kolekcja ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łap :) http://m.zara.com/pl/pl/kobieta/marynarki/kurtki/krótka-kurtka-motocyklowa-ze-sztucznej-skóry-c401038p2457563.html

      Usuń
  17. GENIALNA STYLIZACJA ! Zajebiście wyglądasz :* ♥♥♥♥♥♥
    Jakie są Twoje ulubione blogi modowe ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska: Maffashion, Paniekscelencja, Jestemkasia
      Inne kraje: Kenza, Chiara Ferragni, Kayture
      jest ich oczywiście więcej, ale właśnie te (na tę chwilę) najchętniej odwiedzam :)

      Usuń
  18. Spodnie są mega, a cały look bardzo na plus.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne te spodnie i w ogóle cały outfit idealnie wpasował się w Mój gust .
    Powiedz kochana czy mniej znane blogerki też śledzisz np bloga Lili Janowskiej ,w sumie jakby nie patrzyć macie troche podobny styl i jak przeglądałam Twojego bloga to odrazu skojarzył mi się z jej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś byłam na jej blogu, reklamowała się na jakiejś grupie na fb, ale nie śledzę regularnie, w sumie teraz weszłam i zgodzę się, że coś wspólnego mamy ze sobą- przede wszystkim dominacja szarego, czarnego i białego w stylizacjach, haha :D

      Usuń
  20. Jesteś piękna i elegancka. kupuj buty w Kazar, Nessi, Carinii i Ryłko. Najwyższa jakość . Jesteś tego warta.

    OdpowiedzUsuń