czwartek, 14 maja 2015

14.05.15 r.

Witajcie, wszystko już za mną- koniec matur! Z zimną krwią czekam na wyniki, ale broń Boże nie będę się z Wami nimi dzielić, już ostrzegam :). Bardzo się cieszę, że ostatni post przypadł Wam do gustu, mam nadzieję, że dzisiejszy również zyska Waszą aprobatę. Jestem zła na stronę ask.fm, wprowadzili pewne zmiany, które uniemożliwiają anonimowym osobom zadawanie pytań, co było kluczowe, więc jeżeli macie jakieś pytania do mnie, to śmiało możecie je zadać tutaj.
Ok, dzisiaj krócej, trzymajcie się kochani! :)

sukienka: Papilion.pl
kurtka: Zara
koszula: sh
















24 komentarze:

  1. w ktorym ilawskim lumpie znalazlas ta koszule?:) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka ją znalazła (nie wiem niestety gdzie, ale obstawiam Kop-ciuszka) i dała mi ją, bo nie chodziła w niej :)

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem zdjęć, są świetne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurta i okulary ŚWIETNE ! Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna koszula :) Zapraszam do mnie :https://missstyleblog.wordpress.com/ :P

    OdpowiedzUsuń
  5. tak pięknie <3 szkoda ,że zdjecia nie są w jednym rozmiarze i niektore wychodzą poza miejsce na zdjęcia :/ a takto by bylo idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super look podoba mi si


    ~~~~~~~~~~>>>>>>~~~~~>>>>"
    Zapraszam na mój blog!
    www.bambboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki i mam nadzieje, ze wyniki bedą dobre!
    Świetna stylizacja, jestes śliczna ;3
    Zapraszam do mnie na nowy post : xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam chrapkę na te najeczki! <3
    są świetne!
    Ogólnie podoba mi się ten look :)

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja.
    Co do Aska to nie widze by wprowadzili zmiany co do opcji anonima - u mnie na aplikacji dalej jest ta opcja. Chociaz ja sadze ze zadawanie pytań z anonima to głupota.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna styllizacja ! :)
    kto Ci zrobił tak piękne zdjęcia !? ;o
    pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna jakość zdjęć, piękne masz.wlosy! :)
    Może wspólna obserwacja? ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziekuje, uwielbiam go, stary (ma około 25 lat) skórzany plecak-ponadczasowy dodatek 👍🏼❤️

      Usuń
  14. świetny look! jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś cudowna! <3
    Kiedy post?

    OdpowiedzUsuń
  16. swietnie wygladasz ! Jak zawsze ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  17. przewiązana koszula dodaje tego "smaczku" :) super !

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia i stylizacja! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń